čtvrtek 21. března 2013

Konec

Kuba má dnes jeden rok a já jsem se rozhodla Život s drobečkem ukončit.

DSC_7101

Moc mě bavilo tu dokumentovat jeho růst a pokroky v jeho prvním roce života a číst vaše komentáře a rady, za které moc děkuji. Ale starat se o Kubu, o domácnost a ještě přispívat na dva blogy bylo na mě trochu moc a začalo mi to přerůstat přes hlavu. Bylo mi líto, když jsem nestíhala psát o Kubových měsíčních milnících a přitom jsem v hlavě měla spoustu témat, se kterými jsem se tu s vámi chtěla pobavit. Čím míň jsem tu psala tak tím víc jsem vám toho chtěla sdělit, načež jednotlivé posty pak byly dlouhé jako pohádka a já nakonec zjistila, že to vlastně nebylo vše, co jsem chtěla napsat. 

DSC_7055

Samozřejmě, že o Kubovi nepřestávám psát, jen se moje postřehy o životě s ním přesunou na můj hlavní drobečkový blog, který už nebude jen o vaření a pečení, ale chtěla bych z něj udělat rodinný blog, kde bych chtěla dokumentovat co s drobečkem děláme, kam se chodíme bavit, co už umíme a taky co jíme Veselý obličej.  (A samozřejmě, že recepty zůstanou!) A tak doufám, že mě i Kubu budete nadále sledovat a sem tam i napíšete nějaký ten komentář, který mě vždy neskutečně potěší!

DSC_7116

Ještě jednou díky za přízeň!!

Žádné komentáře:

Okomentovat